niedziela, 17 lutego 2008

Odcinek 45

A: Dzień dobry! Nazywam się... i dzwonię z... Prowadzimy badanie na temat korzystania z Internetu.Czy zechciałaby pani wziąć udział w badaniu?
R: Nie, nie będzie pan korzystał z mojego Internetu. Do widzenia!
(rzut słuchawką)


Badanie na temat usług telekomunikacyjnych:
A: Czy jest pan zadowolony z technicznej jakości usług?
R: Z tragicznej jakości usług??


A: Czy pan coś kolekcjonuje?
R: Tak, zbieram narzędzia.
A: Co pan zbiera? Narzędzia? Jakie?
R: Kołowrotki.
A: Kołowrotki?? A to narzędzia z miasta czy ze wsi?


Badanie nt. usług telekomunikacyjnych:
A: Czy odpowiada panu kolor modemu czy kolor nie ma dla pana znaczenia?
R:(respondent typu "przewlekła anemia") Nie ma znaczenia, leży gdzieś za szafą.

podesłane przez Coffee- dzięki wielkie :)


R: (dziecko)Tato jakaś XXX do Ciebie!
Ojciec w tle: Że Kto??? Jaka XXX? Co to za baba?!?

A: Dzień dobry, ja nazywam się XXX i dzwonię do Pani z instytutu...
R: Bożenka, nie wygłupiaj się!
A: Ale ja mam na imię XXX i dzwonię...
R: Nie nie, Bożenka przestań!!!!
A: (zrezygnowana) Ale ja naprawdę mam na imię XXX...


A: Czy może Pani odpowiedzieć na kilka pytań?
R: Nie, proszę Pani, bo ja teraz rozmawiam z duchami.

podesłane przez Janusza- dzięki :)

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

babo xxx a cóż to za rozmiar....:) pozdrawiam

Szukaj razem z nami! Wydrukuj plakat