środa, 3 kwietnia 2013

Odcinek 70

Po dłuuugiej przerwie czas na kolejny odcinek. Wszystkie dialogi podesłał Grzegorz- dzięki!

A. Czy miejscowość w której pani mieszka jest wsią, czy miastem?
R. A panie to przecież miasto jest.
A. W takim razie proszę powiedzieć w jakim województwie leży to miasto.
R. Panie, w Poznańskiem.
A. (dla świętego spokoju zaznaczyłem już woj. Wielkopolskie) I gdyby jeszcze byłaby pani tak miła i powiedziała jak się to miasto nazywa?
R. Co?
A. Jak nazywa się miasto w którym pani mieszka?
R. TELEFON!!!



2. - ankieta telekom. do firm

A. Dzień dobry nazywam się, dzwonię z ... Czy zastałem osobę decyzyjną u pani w firmie w zakresie wyboru dostawców takich usług jak m.in telefonia stacjonarna i internet?

R. Yyyy, ja jestem bardzo dyspozycyjna, ale w tej chwili jestem w pracy i nie mam czasu na ankiety.

A. Ale ja chciałby rozmawiać z osobą decyzyjną

R. Już mówiłam, że jestem osobą dyspozycyjną, ale nie mam teraz czasu.

A. Czy pani jest osobą decyzyjną w firmie w zakresie usług telekomunikacyjnych!?

(rzut słuchawką, ale spokojnie. Odmowę mogę przyjąć wyłącznie od decydenta w tej sprawie, więc umówiłem ten numer na późniejsza godzinę :))



3.

A. Czy zechciałby pan wziąć udział w ankiecie na temat...

R. Panie szanowny ja na bankiety już nie chodzę, zdrowie nie pozwala.



4. - pewien marcowy piątek w godzinach przedpołudniowych

A. Przeprowadzamy ankiety na temat korzystania z telefonu komórkowego. Czy chciałby pan wziąć udział w takiej około 5-cio minutowej ankiecie?

R. To bardzo ciekawe co pan mówi i w sumie chętnie bym wziął, ale właśnie odbywam stosunek z kobietą i chyba pan rozumie?



5.

A. Przeprowadzamy ankiety na temat korzystania z usług oferowanych przez operatorów telekomunikacyjnych...

R. Nie korzystam z usług telekomunikacyjnych

A. Jak to, przecież rozmawia pani teraz przez telefon, w dodatku stacjonarny.

R. Ale ja jestem w Netii



6.

A. Przeprowadzamy ankiety z osobami powyżej 15 roku życia, czy ukończył pan 15 lat?

R. (po głosie słychać, że pan był grubo po pięćdziesiątce) Hehe, a jak pan myśli?

A. Pan wybaczy, ale jestem w pracy i mnie nie wolno myśleć. Muszę opierać się wyłącznie na tym co usłyszę od osób z którymi rozmawiam, zero inwencji własnej.

R. Uuuu to współczuję.



7. - niedziela, okolice południa, baza: numery stacjonarne, słuchawka odebrana, lecz nikt się do niej nie odzywa, więc dla ostrożności:

A. Czy istniałaby możliwość na przeprowadzenie teraz, przez telefon, takiej ankiety...?

R. (grobowa cisza)

A. Potrwałaby tak maksymalnie do 10 minut.

R. (w końcu z trudem odzywa się starsza kobiecina) A w kościele pan był?

A. ??

R. W kościele pan był?

A. Ja do kościoła nie chodzę.

R. To jak pan pójdziesz to do mnie zadzwoń (rzut słuchawką).



8. - ankieta skierowana do osób, które w ostatnim czasie wykupiły usługę lub usługi UPC. Krótka, przyjemna i mająca dobrą bazę telefoniczną.

A. Czy zanim wykupiliście państwo usługi płatnej telewizji w UPC, czy wcześniej korzystaliście państwo z płatnej telewizji? Tak, czy nie?

R. (zmieszany)A czy telewizja z Aster jest płatną telewizją?

A. Z tego co mi wiadomo, jak najbardziej. Aster jest w końcu jedną z firm świadczących płatną telewizję.

R. Cholera,(po chwili) to zaznacz pan NIE.



9.

A. Czy dodzwoniłem się do mieszkania prywatnego, czy do firmy?

R. (grobową barwą głosu)Ani tu, ani tu?

A. To być może do instytucji? Ta ankieta skierowana jest równiej do tego typu placówek. Szkoły, szpitale, nawet posterunki policji mogą wziąć udział w tej ankiecie.

R. (jeszcze bardziej grobową barwą głosu) To nie jest ani instytucja, ani placówka, ani szkoła, ani szpital ani posterunek policji.

A. (%^*#@!^$#)A czy mógłbym się w końcu dowiedzieć gdzie się dodzwoniłem?

R. Dodzwonił się pan do parafii kościoła rzymskokatolickiego...

A. Rozumiem. Kościoły również kwalifikują się do udzału w tejże ankiecie. I czy chciałby pan właśnie wziąć w niej udział?

R. Nie jestem panem. Jestem proboszczem parafii kościoła rzymskokatolickiego...

(o dziwo zgodził się na na ankietę, przebiegła szybko i gładko)



10.

A. Przeprowadzamy ankietę na temat dobrze znanych banków i instytucji finansowych...

R. Co, banków? Ja z tymi pie...mi złodziejami nie chcę mieć nic wspólnego (i rzut słuchawką)

1 komentarz:

Unknown pisze...

Zbieranie potrzebnych mi danych zlecam specjalistom z http://www.bezbarwny.pl

Szukaj razem z nami! Wydrukuj plakat