sobota, 26 kwietnia 2008

Odcinek 57

A: Dzień dobry! nazywam się... itd.
R(jakaś babcia): Zenek?! To ty?
A: Nie. Dzwonię z instytutu badania rynku (...) i chciałam zapytać czy zastanę u państwa kobietę w wieku 16-49lat?
R: Pani! Nie ma! A po co ja mam czyjeś dzieci oglądać?!


A: Dzwonię z firmy ... itd.
R: Ale to nie jest żadna firma!!! To jest mieszkanie prywatne!!!
A: No tak, ale to ja dzwonię z firmy ...
R: Ale mnie wcale nie interesuje jaką ma pani firmę i czego się pani w życiu dorobiła!!! Po co w ogóle pani do mnie dzwoni?! do widzenia!!!


A: Czy to mieszkanie prywatne?
R: Nie! Państwowe!


A: Halo! Dzień dobry! Czy zastanę u pani
R: NIE!
A: ... osobę w wieku 15-39lat
R: No przecież tłumaczę pani, że nie!!!


R: jak ten podwórkowy chłopak zlikwiduje radio maryja i program 1 to ja zlikwiduje książeczkę opłat i płaciła nie będę!!! i będziemy żyć jak w stanie wojennym... i wtedy nie będzie pani mogła przeprowadzać tych swoich badań! żegnam!!!


A: Czy zastanę mężczyznę w wieku 18-49?
R: Nie ma żadnych, nawet kot wykastrowany!

1 komentarz:

inny niż wszyscy pisze...

kot wykastrowany ^^ ja pierdu, dobre

Szukaj razem z nami! Wydrukuj plakat