piątek, 11 stycznia 2008

Odcinek 42

A: Z jaką dziedziną kojarzy pan Bogusława Lindę?
R: No, pan jest mężczyzną, to mogę to powiedzieć jednym słowem: kur...
A: Mhm, ale z jaką dziedziną się kojarzy ta postać?
R: No, przecież mówię, z filmem.
A: A Michał Żebrowski?
R: No to ten nasz kochany wiedźmin, niedorobiony Skrzetuski.


A: Dzień dobry, ja nazywam się...
R: Spokój chuliganko!!!


A: Dzień dobry, ja nazywam się XXX i dzwonię z Ośrodka...
R: Jak się pani nazywa???
A: XXX...
R: Taaaak? Ja też się nazywam XXX i przez chwilę mi się wydawało, że dzwonię sama do siebie..


A: Jak się Pani wydaje, osoby jakiej narodowości są najlepszymi kochankami?
R: O pieronie! – chyba Ruski!


A: Czy Pani wiek mieści się w przedziale od 25 do 40 lat?
R: Hmm... wie Pani, to zależy jak się wsiądzie!


A: Czy u pani w gospodarstwie mieszka osoba w przedziale od 25-40 lat?
R: Pani, to jest zapisane na wnuczkę, mój mąż już nie żyje, ale to jest na wnuczkę. Ale ja wszystko płacę, gaz płacę, prąd płacę... wszystko płacę, będę musiała też to przepisać na wnuczkę.


A: Czy może pani odpowiedzieć na kilka pytań?
R: Nie, nie wie pan co, ja właśnie teraz jestem w drzwiach....


A. dzowni do różnych parafii, kościołów itd. itp. Telefon odbiera mężczyzna.
A: Halo?
R: I tobie halo, dobry człowieku.

3 komentarze:

Canis Trilinguis pisze...

Bardzo jestem ciekawa, czy ta pani z pytaniem o najlepszych kochanków to tak z autopsji odpowiadała ;-).

I halo Wam, wszyscy dobrzy ludzie!

Anonimowy pisze...

nie dość, że człowiek zarobi to jeszcze z rad skorzysta:) Ruski:) Halo Halo i wam!!!

Anonimowy pisze...

'zależy, jak się wsiądzie...'? ;> PIĘKNE!:D

Szukaj razem z nami! Wydrukuj plakat