środa, 9 stycznia 2008

Odcinek 41

A: Czy zechciałaby Pani wziąć udział w naszym badaniu?
R:(wystraszona)Ale znów będzie mnie pani pytać o to radio?


A: Dzień dobry, nazywam się … i dzwonię z Ośrodka... prowadzimy aktualnie badanie....
R: (przerywa) nie, moja matka dawno nie żyje.


A: Ma pani kota?
R: Nie- zabiłam go i nie mam.

A: Dzień dobry............jestem ankieterem
R: Zaraz, teraz nie mam czasu ale potem oddzwonię
(rzut słuchawką)


A: Dzień dobry, nazywam się … i dzwonię z Ośrodka... prowadzimy aktualnie badanie....
R: Proszę pani ten numer już nie istnieje.
(i wszystko jasne)

A: Dzień dobry, nazywam się ... dzwonię z ... Czy zgodzi się Pan odpowiedzieć na parę pytań?
R: No mogę.
A: Ile osób wchodzi w skład Pana gospodarstwa domowego?
R: duuuużo, trudno policzyć
A:(lekko zdziwiona, ale trzyma fason ) Proszę w takim razie wybrać 12 osób, bo tyle jestem w stanie zapisać w systemie.
R: Dobrze.
A: Zaczynamy- pierwsza osoba to?
R: Pan Zdzisiu
A: Ile lat ma pan Zdzisiu?
R: noo proszę pani, z 87 już miał
A: Jak to miał??
R: Pan Zdzisiu nie żyje.
A:(nadal nie zbita z tropu, przyzwyczajona do ułomności niektórych respondentów) Proszę pana proszę wliczyć tylko żyjących członków rodziny.
R: uuuuuu, to będzie ciężko proszę pani, bo to właściwie tylko ja i dozorca.
A: Jak to??
R: No przecież dodzwoniła się pani na CMENTARZ KOMUNALNY w Płcinie Dolnym!!
A: ...
(świst opadających rąk)

A: Dzień dobry, nazywam się … i dzwonię z Ośrodka... prowadzimy aktualnie badanie...
R: Aaaaa to pani tak skrycie chce ze mną ankietę przeprowadzić.
(sherlock ^^)

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my site, it is about the CresceNet, I hope you enjoy. The address is http://www.provedorcrescenet.com . A hug.

Anonimowy pisze...

Prawie dwa tygodnie bez wpisu... Zacząłem się bać

Anonimowy pisze...

witam, podoba mi się twój blog, czasem można się nieźle pośmiać z ludzi, wiem coś o tym bo pracuję w biurze numerów, więc zapraszam również na moją, podobną stronkę :)

Anonimowy pisze...

www.b-o-k.wjo.pl

Anonimowy pisze...

właśnie- co tak rzadko te wpisy? przez zbliżającą się sesję? :)

Szukaj razem z nami! Wydrukuj plakat