niedziela, 27 stycznia 2008

Odcinek 43

A: Ja dzwonię z ośrodka badania...
R: (przerywa) Ale ja dopiero wróciłem z badań... i mi wyszło, że tylko mam coś z cukrem nie tak.


A: Czy mógłby Pan odpowiedzieć na kilka pytań?
R: Moja opiniotwórczość może być dzisiaj niekompetentna, bo jestem w obniżonym nastroju.


A: Czy może Pani odpowiedzieć na kilka pytań?
R: Nie..... Z Bogiem panie, z Bogiem, niech pan bada dalej, ale niech pan dobrze bada, z Bogiem!


A: Czy Pani wiek mieści się w przedziale...
R: Nie, nie, ja wystaję.


A: Czy może Pan odpowiedzieć na kilka pytań?
R: A do kogo pan dzwoni?! Bo my tu glazurę kładziemy i idziemy do domu!


R: Halo?
A: Dzień dobry, nazywam się (...) Czy mogę poprosić osobę dorosłą do telefonu?
R.(dziecko): Mama i tata poszli do sklepu, babcia wyszła, a ja jestem sam. Ale nic mi nie jest, bo jestem pierwszoklasistą!


A: Prowadzimy anonimową ankietę o muzyce w radiu...
R: Ja jestem żona z Ukrainy i się na tym nie znam!


A: Czy może Pan odpowiedzieć na kilka pytań na temat muzyki?
R: Pani szanowna, ja mam pierwszy stopień umuzykalnienia. Rozróżniam kiedy grają, a kiedy nie grają. Dziękuję, do widzenia.


A: Dzień dobry. Nazywam się... Czy zechciałaby Pani odpowiedzieć na kilka pytań?
R: Bo wie Pani, ja jestem teraz rozleniwiona po dwóch daniach, ale przed kawą, a kawa trochę ożywia, więc czy to nie zakłóci wyników?

podesłane przez Mariusza- dzięki

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Boskie, przeczytałam wszystko i proszę o więcej :D

Anonimowy pisze...

nauczylem sie bardzo wiele

Szukaj razem z nami! Wydrukuj plakat