czwartek, 6 grudnia 2007

Odcinek 35

A: Dzień dobry. Nazywam się… Dzwonię z Ośrodka Badania Opinii Publicznej...
R: (dziecko) Tatooo!! Jakaś baba z opinią dzwoni!!!


A: Czy u pani w gospodarstwie mieszka mężczyzna w wieku od 25-40 lat?
R: Mareeek chodź tu, Pani potrzebuje chłopa w wieku od 25 do 40 lat!!


R: Słucham- sklep Karen.
A: Czy ja się dodzwoniłam do mieszkania prywatnego?
R: (z przekąsem) Tak. Nazywam się sklep Karen.



R: Haaaaalo....
A: Halo, dzień dobry....
R: (dziecko) Mamo, jakaś pani "halo, dzień dobry” dzwoni!!



A: Dzień dobry. Nazywam się… Dzwonię z Ośrodka Badania Opinii Publicznej...
R: Nie jestem wydolna- dziękuję.


A: Jak nazywa się stanowisko, na którym pan pracuje?
R: Kierowca
A: A jakie są pana główne obowiązki w pracy?
R: Skręcanie kierownica.


A: Dzień dobry.... pana numer został wybrany losowo..
R: Wcale nie !
A: Losowo.
R: Tak? A jak?
A: Mamy numery kierunkowe i komputer losuje resztę cyfr
R: Wcale nie... bo ja nie mam komputera...
A: Ale to przez nasz komputer...
R: A przez wasz... to tak!



(odbiera mała dziewczynka)
A: Dzień dobry ja nazywam się… i dzwonię z Ośrodka Badania Opinii Publicznej, czy mogę rozmawiać z kimś dorosłym?
R: Ja mam na imię Kasia, proszę poczekać....
(słychać w tle)
Kasia: Mamooooooo dzwonią jakieś media
Mama: Nie mam czasu.!!!
Kasia: Dziadkuuuuuu dzwonią jakieś media...
Dziadek: nie chcę rozmawiać...
Kasia do ankieterki: Halo? Wszyscy dorośli są teraz w kościele!!!
(kłamczucha)



A: Czy może pan odpowiedzieć na kilka pytań?
R: Tak, tak, ale szybko bo mi wódka na stole stygnie.



A: Dzień dobry...
R: Ooooo dobrze, że dzwonisz, bo chciałam ci powiedzieć, że zrobiłaś najlepszy placek wiśniowy na całej komunii!!!!
A: Halo???


A: Dzień dobry nazywam się ... i dzwonię z ośrodka... czy może Pani odpowiedzieć na kilka pytań?
R: Pani, nie, bo mój pies już jest ubrany i wychodzimy....


A: Czy może Pani odpowiedzieć na kilka pytań?
R: Pani.... ja umieram.....
A: To ja nie przeszkadzam, do widzenia!

//podesłane przez Zuzę- dzięki

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

jak zwykle się uśmiałam... Wielkie dzięki za codzienną dawkę humoru. Pozdrawiam :D

Anonimowy pisze...

no oby tak dalej ciekawe że tez te ludziska tak gadają... pogratulować pomysłu na taki blog Hanita

Anonimowy pisze...

Super, pozdrawiam! :)

Szukaj razem z nami! Wydrukuj plakat