piątek, 14 grudnia 2007

Odcinek 38

A: Dzień dobry...
R: Na takie mówki wymówki to sobie wypraszam. Dobranoc.


A: Czy może Pani odpowiedzieć na kilka pytań?
R: Nie, bo ja gram w brydża i teraz leżę na stoliku!



A: Czy w pani gospodarstwie domowym mieszka osoba w wieku od 25-40 lat?
R: Tu mieszkają same stare słonie!!


A: Dzień dobry, nazywam się ... Czy może Pan odpowiedzieć na kilka pytań?
R: Pani, ja nie mogę teraz, ja jestem w trąbę nawalony, ale kolega Pani odpowie, on mniej się nawalił...


A: Pana wiek mieści się w przedziale od 25 do 40 lat?
R: Nie proszę Pani, ja jestem stary jak cap i do tego pijany jak pershing!

A: Dzień dobry...
R: Nie powiem panu dzień dobry, bo pana nie lubię!


A: Czy może Pan odpowiedzieć na kilka pytań?
R: Ja nie mam czasu na takie gadki. Przepraszam, ale rozchodzę się!


A: A czy w Pani gospodarstwie domowym mieszka ktoś w przedziale od 25 do 40 lat?
R: Tak, mieszkam w nowym budownictwie od 40 lat.


A: Czy w Pana gospodarstwie domowym mieszka osoba w wieku od 25 do 40 lat?
R: Czyli np. żona, tak? Nie... wie Pani, ja wolę 5 cudzych żon niż 1 własną!!!!

// również zbiór Zuzy

1 komentarz:

Canis Trilinguis pisze...

Ale jeśli pan(i) odpowiadająca leży na stoliku przy grze w brydża, to właśnie ma chwilę na udzielenie odpowiedzi. Doprawdy, kijowa wymówka ;-).

Szukaj razem z nami! Wydrukuj plakat