wtorek, 18 grudnia 2007

Odcinek 39

A: Dzień dobry nazywam się... dzwonię z Ośrodka... prowadzimy aktualnie... (cała aranżacja) Czy może pani odpowiedzieć na kilka pytań dotyczących muzyki?
R: A tak, to będzie dotyczyło wad kręgosłupa, tak?


A: Czy pana wiek mieści się w przedziale od 25 do 40 lat?
R: Nie... ale ja jestem młody duchem, ja mogę odpowiadać.
A: Tylko, że my teraz poszukujemy osób dokładnie w tym przedziale wiekowym.
R: Pani nie rozumie? Pani nie umie rozmawiać z ludźmi...
A: To znaczy?
R: Pani nie skorzystała z mojej zachęty!!!!


A: Ale tak ogólnie, proszę ocenić się w skali od 1 do 10.
R: Wie pan, tak ogólnie to od 1 do 10.


A: To czy w takim razie możemy zadzwonić do Pani w innym terminie?
R: Nie ma problemu. Ale wie Pani jak zrobimy? Ja Pani sygnał puszczę jak będę miała wolną chwilę.


A: Państwa gospodarstwo domowe zostało wylosowane do tego gadania


A: Czy w Pani gospodarstwie jest samochód ?
R: Nie, ale jest pralka Frania.


A: Co pan robi w swojej pracy, jakie są pana główne obowiązki?
R: Wie pan... ja nie mam stałych zleceń, ludzie polecają mnie, mówią że dobrze robię i jeżdżę po mieszkaniach- taka moja praca.


A: Jakie są mocne strony gazety Fakt?
R: Goła laska jest!


A: Dobry wieczór, nazywam się.. dzwonię z instytutu....
R.K*** daj mi spokój, ch** mnie obchodzi skąd dzwonisz, k*** daj mi spać!!

Brak komentarzy:

Szukaj razem z nami! Wydrukuj plakat