poniedziałek, 10 grudnia 2007

Odcinek 37

A: Czy mogę zadać Panu kilka pytań?
R: Tak, ale najpierw musi mi pani podać swój rok urodzenia
A: To nie jest przedmiot tego badania i czy może pan odpowiedzieć na kilka pytań?
R: Tak mogę, ja jestem MEDIUM najpotężniejsze, ja jestem ŚWIATŁOŚCIĄ, to pierwiastki pani duszy spowodowały, że wybrała Pani właśnie mnie. Pierwszym stopniem jest, żebyśmy nawiązali komunikatywność – po to jest mi pani rok urodzenia.
A: A czy chciałby Pan odpowiedzieć na kilka pytań, bo jeśli nie, to ja nie będę przeszkadzać
R: Tak, ja odpowiem na wszystkie pytania, ale najpierw musimy sobie odpowiedzieć na pytanie o cel. Proszę mi wyjawić cel badania.
A: Moim celem jest przeprowadzić z Panem to badanie.
R: Nie!!! Moim celem jest nawiązać komunikatywność naszych dusz!
A: To ja nie przeszkadzam, do widzenia!


A: To jest ankieta o muzyce w radiu...
R: O czym?? Nieeee, ja się tym nie zajmuję, ja jestem
emerytką. Moherowy beret jestem!


A: Czy pana wiek mieści się w przedziale od 18 do 24 lat?
R: Do stu chyba!
A: A czy w Pana gospodarstwie mieszkają osoby w przedziale wiekowym 18- 24 lata?
R: Nie, to same stare dziady!
A: Mhm, rozumiem, w takim razie nie przeszkadzam…
R: Szacunek!


A: Dzień dobry nazywam się …, dzwonię z ośrodka badania opinii publicznej, prowadzimy anonimowe badania opinii o muzyce w radiu. Państwa numer został wybrany losowo…
R: Ale proszę Pani, jak się do kogoś dzwoni to trzeba przede wszystkim na początku się przedstawić i powiedzieć o co chodzi, a pani tylko nadaje i nadaje...


A: Proszę o podanie roku urodzenia, dwóch ostatnich cyfr.
R: Pierwsze dwie pani zna, a jeżeli chodzi o dwie następne, to ta pierwsza jest odwrotnością drugiej z tamtych, a ta druga jest taka jak pierwsza z tamtych....


A: Czy Pani wiek mieści się w przedziale od 25-40 lat?
R: y...y...nie wiem, ale to może pan do mnie innym razem zadzwoni to się przygotuję….


A: Dzień dobry nazywam się … Czy może Pani odpowiedzieć na kilka pytań?
R: Tak, ale proszę powiedzieć, jeśli teraz odpowiem to potem nie będziecie nas już nękać?


//kolejna partia podesłana przez Zuzę

Brak komentarzy:

Szukaj razem z nami! Wydrukuj plakat