wtorek, 4 grudnia 2007

Odcinek 34

A: Dzień dobry, nazywam się... dzwonię z ... przeprowadzamy krótkie badanie na temat usług operatorów sieci komórkowej... Czy zgodziłby się pan wziąć udział w badaniu?
R: O jejku, rozmawiam z komputerem... Czy jest pani prawdziwa??
A: Tak...
R: Który mamy dziś dzień??
A: Piątek, 16 listopada.
R: A jednak jest Pani prawdziwa...



A: Dzień dobry (itd.) Czy można prosić mężczyznę w wieku 25-34 lata?
R: Nie, bo to jest dom zakonny i niestety nie ma tu mężczyzn.


A: Czy mogę prosić osobę pełnoletnią do telefonu? Dzwonię z Instytutu Badań Rynku...
R: (dziecko) Mamooo! Mamooo!!! Jakaś pani z instytutu matki i dziecka dzwoni!!!



A: Dzień dobry... Przeprowadzamy badanie dotyczące usług telekomunikacyjnych...
R: Ale ja nie jeżdżę autobusem!!!!
(trzask słuchawki)



A: Dzień dobry, Nazywam się....przeprowadzamy badanie na temat pism branżowych...
R: Na temat czego? Pizz mrożonych??!!



A: Dzień dobry, nazywam się... przeprowadzamy krótkie badanie na temat satysfakcji z usług operatorów sieci komórkowej...
R: Z czego?! ZUS'u???? ja nierozumna, proszę głośniej!!!!



A. dzwoni, słyszy, że ktoś odebrał słuchawkę, ale się nie odzywa. Postanawia więc przełamać milczenie..
A: Halooo??
R: Jak jeszcze raz pani do mnie zadzwoni, to przyjadę i skopie pani d***!!!



A: Dzień dobry, nazywam się... i dzwonię z.... Obecnie prowadzimy badanie wśród stomatologów i czy ja mógłbym porozmawiać teraz ze stomatologiem?
R: Pan jest pacjentem doktora ***, tak? Na którą godzinę był pan zapisany?
(w tym miejscu pragnę pozdrowić wszystkie równie bystre sekretarki i asystentki)


A: Dzień dobry. Nazywam się … Czy mogę rozmawiać z kobietą między 35 a 50 rokiem życia?
R: Nie.
A: A może jakaś Pana sąsiadka jest w tym wieku i mogłabym do niej zadzwonić?
R: Paaani to są poufne informacje, ja nie jestem zobowiązany do przekazywania tak poufnych informacji. Ja jestem osobą aspołeczną, ale udzielam się społecznie na rzecz osiedla dlatego znam tylko niektóre sąsiadki z piętra- ale to jest poufne. Z całego osiedla to ja nie znam, ale to też byłoby wyjątkowo poufne. A jako osobnik aspołeczny, nie muszę teoretycznie ich znać. Ale znam. I to będzie poufne. Nic nie powiem. Nie będę odpowiadał. Nie będę rozmawiał. Poufność to zaleta proszę Pani.

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Ustaw kolor czcionki za pomocą css, a nie "na sztywno", bo w czytniku rss nic nie widać (biała czcionka na białym tle) Dzięki

ankieterka pisze...

już :) nawet nie zauważyłam,że tak to się zrobiło

Anonimowy pisze...

a ja poufnie gratuluję tego odcinka i życzę cierpliwości do respondentów Hanita

inny niż wszyscy pisze...

Typ aspołeczny mnie rozpierdolil :P

Szukaj razem z nami! Wydrukuj plakat