czwartek, 29 listopada 2007

Odcinek 33

A: Dzień dobry (…) Czy zgodzi się pan odpowiedzieć na pytania naszej ankiety?
R: Ale ja nawet nie mam jeszcze 18 lat... to lepiej jakby żona odpowiedziała, eeeeee albo mama.
A: To nie ma pan 18 lat, a ma pan już żonę??
R: Yyyyyyy... to znaczy mamę miałem na myśli.
(to się nazywa dysfunkcjonalna rodzinka ^^ )



A: Na ile zgadza się pan ze stwierdzeniem: "Czuję się przywiązany do telewizji nowej generacji n”?
R: Panie, wcale się z tym nie zgadzam, przywiązany to ja jestem ale do swojej żony, a nie do telewizji.


A: Proszę ocenić w skali od 1 do 10 na ile zgadza się pan ze stwierdzeniem: „Orange to sieć, która mnie pasjonuje, kręci”?
R: Zero, nie jestem dewiantem, moja dziewczyna mnie kręci.
A: A na ile zgadza się pan ze stwierdzeniem: "Orange zaspokaja wszystkie moje potrzeby”?
R: Nie no, ta ankieta schodzi na jakąś dziwną płaszczyznę, nie spałem z Orange i nie wiem czy zaspokoiłaby wszystkie moje potrzeby.



A: Czy uważa pani, że prezydent Hanna Gronkiewicz Waltz jest lepszym prezydentem Warszawy niż Lech Kaczyński?
R: Oczywiście. Każdy byłby lepszy od kaczora. Nawet ja!!


A: Dzień dobry, nazywam się... dzwonię z ... przeprowadzamy krótkie badanie na temat
usług operatorów sieci komórkowej... Czy zgodziłby się pan wziąć udział w badaniu?
R: A ile dostane za to darmowych minut?
A: Nic, ponieważ są to badania i nie ma to nic wspólnego z żadną promocją.
R: W takim razie nic nie powiem. Żegnam.



A: Czy ma pan zamiar kontynuować korzystanie z produktów i usług sieci Plus?
R: Ja tam wolę kupować w Lidlu.


A: Dzień dobry (…) Czy zgodzi się pan odpowiedzieć na pytania naszej ankiety?
R: Spadaj oszuście cholerny, ja to bym wszystkich was Cyganów pomordował!!


A: Przeprowadzamy badanie tylko wśród osób w wieku 18 - 34 lat, czy zgodziłaby się pani odpowiedzieć na pytania naszej ankiety?
R: Tak.
A: Ile ma pani lat?
R: 45

3 komentarze:

Canis Trilinguis pisze...

Czy nadchodzą już jakieś grudniowo-świąteczne ankiety?

ankieterka pisze...

ja czekam na jakąś ankietę z pytaniami o święta itd. ankieta o religii z pytaniami o ewangelistów była świetna :) więc przy pytaniach o wigilię i tradycje respondenci mieliby pole do popisu

Anonimowy pisze...

ło matko ten odcinek był całkiem ...seksistowski... mnie się podoba

Szukaj razem z nami! Wydrukuj plakat