niedziela, 11 listopada 2007

Odcinek 25

A: Dzień dobry, nazywam się… Czy zgodziłby się Pan odpowiedzieć na kilka pytań?
R: NIGDY!
(rzut słuchawką)


A: Czy Pani zdaniem molestowanie seksualne występuje w pracy...
a) często
b) niekiedy
c) rzadko
d) nigdy?
R: Nie wiem proszę Pani, bo już dawno nie pracowałam.


A: Powiedział pan, że nie zagłosuje na Hannę Gronkiewicz- Waltz w najbliższych wyborach , proszę powiedzieć jakie cechy ma ta osoba, że nie odda pan na nią swojego głosu?
R: Bo w Polsce maja rządzić Polacy a nie Żydostwo!!!!
A: … (szok)
A: Dziękuję to były moje wszystkie pytania...


A: Na ile jest pan zadowolony z usług TP?
R: Pani, mnie nawet żona do końca nie zadowala, dlatego od czasu do czasu chodzę na panienki. I teraz twierdzisz pani, że TP może mnie w jakimkolwiek stopniu zadowolić?


A: Czy gdyby miał pan taką możliwość, zrezygnowałby pan z TP i przeniósł się do innego operatora?
R: Tak. Ale widzi Pani... Ja nie mam wyboru! U nas tylko od Telekomunikacji można mieć internet. Więc jesteśmy na nich skazani! Telekomunikacja to MONOGAMISTA jest!


A: Reklamy jakich sieci sklepów widział Pan w ciągu ostatnich miesięcy?
R: Eee...yyy...eee... O! Fanty na przykład! Coca-Coli też...
A: (cierpliwie tłumaczy) Nie, nie, pytałam o sieci sklepów, reklamy jakich sklepów widział Pan ostatnio?
R: (zadowolony z siebie) Aaa! To Pizzy Hut!


A: Posiada pan telefon stacjonarny?
R: Nie, zrezygnowałem na rzecz Orange.
A: A jak często używa pan komórki w domu?
R: Rzadko, częściej ze stacjonarnego dzwonię.
(ponownie opadły mi ręce)


A: (lecę z formułką) ... to potrwa około 15 min czy miałaby pani czas w tej chwili?
R: No raczej nie bo właśnie jestem po porodzie i trzymam dzidziusia.
A: Ojej! A chłopiec czy dziewczynka?
R: Chłopiec.
A: (chciałam powiedzieć- to połóż pani gdzieś bachora i jedziemy z tym koksem, ale jako profesjonalistka się powstrzymałam ^^) No to szczęścia życzę do widzenia.

3 komentarze:

Canis Trilinguis pisze...

Co oni tak z tą Pizzą Hut jako sklepem??? To jakiś ogólnopolski trend czy co?

Anonimowy pisze...

no tam też można kupować :)

Anonimowy pisze...

no i prawda tp sa jest monogamistą !!! pozdrawiam

Szukaj razem z nami! Wydrukuj plakat