sobota, 17 listopada 2007

odcinek 29

A: Dzień dobry. Nazywam się… Dzwonię do pani w sprawie badania…
R: (przerywa) aaa no nareszcie. Pani z Ciechocinka!! Ja już się nie mogę doczekać tego sanatorium. Tak mi już strzela w kościach, że aż ludzie w kościele ze strachu podskakują! Dobrze, dobrze… Doniosę te badania. Tylko niech Pani zapisze, że algi chcę i bicze. Algi!! Niech pani zapamięta!!
(zapamiętałam ^^)


A: Ile samochodów znajduje się w Pani gospodarstwie domowym? Proszę nie zapomnieć o tych, które są czasowo nie użytkowane.
R: Dziękuję bardzo, ale nie przyjmuję takich przeprosin.


A: Dzień dobry. Nazywam się… Dzwonię do pana w sprawie badania…
R: Panie mi nawet ch*** nie staje, a tu pan chce gadać o jakiś pierdołach.


A: Jakie programy i stacji radiowe pani zna, choćby tylko z nazwy, nawet jeśli ich pani nie słucha?
R: No słucham…
A: Jakie programy i stacji radiowe pani zna, choćby tylko z nazwy, nawet jeśli ich pani nie słucha?
R: No słucham…
A: A jakich?
R: No słucham…
i tak jeszcze kilka razy, aż w końcu
R: Pani poczeka, ja se watę z ucha wyjmę...
(eureka!)


A: Dzień dobry, przeprowadzamy ankietę na temat Pulsu Medycyny .
R: A ile to zajmie?
A: ok. 20 minut
R: aha, wprawdzie mam przeprowadzać zabieg i pacjent śpi na stole, ale możemy porozmawiać. Słucham jakie są pytania…



A: Dzień dobry. Nazywam się… Dzwonię do pani w sprawie badania…
R: To ja dam męża.
A: Bardzo proszę.
(podchodzi mąż)
R: Co jest k***?!
A: Dzień dobry. Nazywam się… Dzwonię do pani w sprawie badania. Poświęci mi pan kilka minut na nasza ankietę ?
R: Na jaki temat ?
A: Piwa.
R: No pije k*** piwo. A kto w ogóle płaci za połączenie ?
A: My.
R: No bo wiesz jak się okaże, że ja to pojadę i ci k*** nogi z d*** powyrywam !!


R: A czy ta ankieta jest an... anona... anim... ana... yyy animowana??
A: Tak proszę pani jest anonimowa.

3 komentarze:

Canis Trilinguis pisze...

Na pewno była anonimowa (trudne słowo)? Bo przecież mogła być też animowana (jeszcze trudniejsze słowo).

Sqli pisze...

'no slucham' :D:D:D:D:D:D
zajebisty blog, moja dhoga, bede wpadac zwrotnie!!

Anonimowy pisze...

blog fajny a nie zajebisty nie kalajmy języka polskiego proszę

Szukaj razem z nami! Wydrukuj plakat