czwartek, 15 listopada 2007

Odcinek 27

A: Jakiego jest pan wyznania?
R: Takiego jak wszyscy.


A: Proszę powiedzieć, która z osób, które pani wymieniła wnosi największy wkład w budżet domowy.
R: No chyba dzieci są naszym największym budżetem.


A: Co pan robi w swojej pracy, jakie są pana główne obowiązki?
R: Co pan k*** nie wie co kierowca robi!!!???


A: Dzień Dobry nazywam się.. Dzwonię z Instytutu Badań Rynku. Przeprowadzamy badanie na temat zwyczajów słuchania radia.
R: Mnie nic nie interesuje, ja tylko czekam na prędkie odejście do boga


A: Dzień Dobry nazywam się.. Dzwonię z Instytutu Badań Rynku. Przeprowadzamy badanie na temat zwyczajów słuchania radia.
R: Nie wezmę udziału w ankiecie, bo mi się pieróg rozkleja


Koniec ankiety. Respondent żegna ankietera jakże miłymi słowami
R: Bywaj oszuście!


A: Proszę powiedzieć co robi Pani w czasie wolnym od Pracy?
R: Uprawiam seks!
A : hmmm w takim razie jak to zapisać? Mam taką odpowiedź: "Spotkania z rodziną/znajomymi". Może być?
R: hmm... hehehe w sumie pasuje!


A: Czy zna Pan program X, służący do przełączania rozmów w telefonii stacjonarnej?
R: (z entuzjazmem) Tak, tak, jasne, pewno!
po chwili
R: No dobra- żartowałem hie hie hie.


Koniec ankiety
A: To w takim razie dziękuję Panu bardzo, życzę miłego dnia i dzień dobry...


A: Przeprowadzamy badanie wśród kierowców. Do tej ankiety poszukujemy...
R: (przerywa) A pije pani alkohol?
A: Nie. Przeprowadzamy badanie wśród kierowców…
R: (ponownie przerywa) To o czym będziemy rozmawiać, o alkoholu?
A: (zrezygnowana) To może zadzwonimy innym razem...


Ankieta o ciężarówkach, pytamy o wyposażenie itd.
R: Pani tak się pyta o te przestrzenie sypialne w mojej ciężarówce, a skąd pani dzwoni ?
A: Z Warszawy.
R: To ja za tydzień będę przejeżdżał przez Warszawę, to może pani sama sprawdzi.

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

dziękiii!
jak zawsze leżałam na podłodze i kwiczałam ze śmiechu ;>

'bywaj oszuście' ;D

Anonimowy pisze...

bywaj oszuście mnie rozwaliło totalnie

Anonimowy pisze...

podobało mi się a jakże znowu mi się podobało

Szukaj razem z nami! Wydrukuj plakat