sobota, 3 listopada 2007

A: Komputer wylosował osobę z wykształceniem podstawowym. Czy ta osoba mogłaby podejść do telefonu?
R: No niestety nie, bo ona nie ma nóg...
('podejść' to było niefortunne słowo..)


A: Jaki ma pan samochód?
R: Nie wiem
A: To może ja panu przeczytam listę marek i modeli?
R: Chwila ja zadzwonię do szofera i się spytam czym jeździmy.
(burżujstwo ^^)


A: Jak smakuje panu to piwo?
R: W sumie dobre, przypomina trochę smak taniego wina, którym kiedyś urżnąłem się podczas żniw w swoim kumbajnie.


A: W jakim zawodzie pan pracuje?
R: Usługi świadczę
A: A na jakim stanowisku pan pracuje?
R: Właściciel firmy.
A: Czym się pan przede wszystkim zajmuje, jakie są pana główne obowiązki?
R: Mordowanie .
A: hmmmm?
R: Morduję... żywe istoty
A: To znaczy?
R: Dezynfekcja i deratyzacja.


R: Ja muszę najpierw wiedzieć, jakie będą pytania, dopiero pani powiem, czy odpowiem!
A: Dobrze, ja panu je przeczytam...
R: No to niech pani mi powie, jakie jest 3 pytanie?
A: Nie mogę przejść do 3, skoro jeszcze panu pierwszego nie zadałam.
R: No to jakie jest pierwsze?
A: Czy zgodzi się pan odpowiedzieć na pytania naszej ankiety?
^^

A: Ile ma pan lat?
R: A co chce pani za mnie wyjść???
A: Nie- proszę podać swój wiek.
R: 53 lata
A: Jak pan sadzi czy Jarosław Kaczyński słusznie postąpił dymisjonując Kaczmarka ze stanowiska ministra spraw wewnętrznych? Zdecydowanie tak, raczej tak, raczej nie, czy zdecydowanie nie ?
R: Wie pani co Kaczory to stare Skur***ny powinno się ich utopić, ale to i tak nic nie da bo kaczki umieją plywać jeb** skurw*** … Czy zgadza się pani ze mną ?
A: yyyy tak, zdecydowanie (śmiech)
A: To było juz ostanie pytanie naszej ankiety dziękuję panu bardzo i życzę miłego dnia.
R: Wie pani co- jak nie będzie miała pani co robić to proszę do mnie dzwonić.

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

LOL2 xDD
.. niech pani dzwoni ;DD

Anonimowy pisze...

zajebiscie jest sie z kogos ponabijac!! to zawsze cieszy idiotow, ktorzy w jakis sposob pragna sie dowartosciowac, np.: ze sa madrzejsi, bardziej bystrzy, inteligeniejsi.

Pozdrawiam i zycze wielu, wielu wpisow - moze glowka w koncu zrozumie, ze nie jest taka glupia :)

Papatki, buziaczki.pl i jestes naprawde trendy bloggerka!

Anonimowy pisze...

panie anonimowy o co panu chodzi??
jakie nabijanie? ot śmieszne dialogi- jakoś nie zauważyłem, żeby ankieterka komuś ubliżała. mnie ten blog śmieszy a za idiotę się nie uważam

Szukaj razem z nami! Wydrukuj plakat