poniedziałek, 29 października 2007

żarcik ankieterski

- Dzień dobry, jestem ankieterem. Czy mogę zadać krótkie pytanie?
- Tak.
- Jest pan Żydem?
- Nie, nie jestem.
- Na pewno nie jest pan Żydem?
- Nie!
- Moim zdaniem pan jest...
- Ku*wa, nie jestem!
- Ja zapiszę jednak, że jest pan Żydem...
- A zaj****bać ci w ryja?!
- No dobrze, nie jest pan. To teraz drugie pytanie...
- Jakie?
- Czy pańscy rodzice są Żydami?

taak- to jest zboczenie zawodowe. Jeśli nie rozmawiamy z zakręconymi respondentami opowiadamy sobie takie właśnie dowcipy ^^

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

ankieterem nie jestem- ale widzę, że poczucie humoru mamy takie samo :)

Anonimowy pisze...

tata tak mama nie. i co!?

Anonimowy pisze...

oj kolego/ koleżanko chyba nie załapałeś/aś...

Anonimowy pisze...

grabaż to ma zboczenie zawodowe :)

Szukaj razem z nami! Wydrukuj plakat